Broj dokumenata: 3
Datum objave: 25.11.2021
Sažetak: Gotovo svakodnevno u našem životu dobivamo ponude, odbijamo ih ili prihvaćamo te na taj način sklapamo ugovore, a da o tome niti ne razmišljamo, primjerice kada dođemo u prodavaonicu i kupimo neki proizvod. Međutim, pitanje ponude i njezina prihvata nije uvijek tako jednostavno kao u primjeru kupnje...
Datum objave: 22.2.2010
Sažetak: Oglašavanje kao suvremena poslovna aktivnost ima dalekosežne refleksije na privrednu poziciju potrošača i trgovaca. Kako oglašavanje bitno determinira nesmetano odvijanje tržišnih aktivnosti, ono oglašavanje koje se može okarakterizirati kao zavaravajuće odnosno nedopušteno ima za posljedicu određe...
Datum objave: 17.6.2009
Sažetak: Svrha Zakona o nedopuštenom oglašavanju je zaštita trgovaca od zavaravajućeg oglašavanja i negativnih posljedica takvog oglašavanja, kao i propisivanje pretpostavaka pod kojima je dozvoljeno tzv. usporedno oglašavanje.