Ministar je nazočnima zahvalio na izvornoj suradnji te istaknuo brojne prednosti cjelodnevne škole: bolje obrazovne mogućnosti i podrška, pomoć obiteljima u usklađivanju profesionalnih i obiteljskih obveza, smanjenje razlika u obrazovnim prilikama među djecom iz različitih socioekonomskih sredina. Svi učenici dobivaju jednaku priliku za sudjelovanje u dodatnim obrazovnim i izvannastavnim aktivnostima, što može značajno utjecati na smanjenje nejednakosti i poboljšanje ukupne kvalitete obrazovanja.
„Iza nas je prva godina provedbe Eksperimentalnoga programa cjelodnevne škole. Proveli smo fokus grupe i u završnoj je fazi prikupljanje upitnika koje su ispunjavali učitelji, roditelji i učenici škola u projektu. Model ćemo sukladno rezultatima vrednovanja prilagođavati kako bi on bio optimalan i prilagođen za sve škole, neovisno o tome je li riječ o malim ili velikim školama. Zbog toga su nam vaše refleksije i povratne informacije iznimno važne“, istaknuo je ministar Fuchs.